خط – صف علی کریمی پرسپولیس پیام صادقیان

خط – صف: علی کریمی پرسپولیس پیام صادقیان بازگشت دوباره اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی آنها که نمی‌خواهند پاسخگوی مردم باشند معترض برگزاری رفراندوم هستند / جواد امام

مدیرعامل بنیاد باران با بیان اینکه گفته رئیس‌جمهوری جهت برگزاری رفراندوم برآیند خواست مردم است تأکید کرد: آنها که نمی‌خواهند پاسخگوی مردم باشند معترض برگزاری رف

آنها که نمی‌خواهند پاسخگوی مردم باشند معترض برگزاری رفراندوم هستند / جواد امام

جواد امام: آنها که نمی خواهند پاسخگوی مردم باشند معترض برگزاری رفراندوم هستند

عبارات مهم : سیاسی

مدیرعامل بنیاد باران با بیان اینکه گفته مدیر جمهوری جهت برگزاری رفراندوم برآیند خواست مردم است تأکید کرد: آنها که نمی خواهند پاسخگوی مردم باشند معترض برگزاری رفراندوم هستند.

جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران در گفت وگو با اعتمادآنلاین راجع به بحث برگزاری رفراندوم گفت: ساز و کار برگزاری رفراندوم در قانون مشخص شده است هست. این گفته آقای مدیر جمهور نیز برآیند خواست مردم است و حداقل آن هم برگزاری رفراندوم راجع به اصلاح ساختار و اتفاقاتی است که تا الان شاهدش بودیم.

آنها که نمی‌خواهند پاسخگوی مردم باشند معترض برگزاری رفراندوم هستند / جواد امام

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: بر اساس همین روال قانونی جایگاه مجلس بسیار اهمیت دارد آیا که به شکل مستقیم با رأی و خواست مردم ارتباط دارد، ولی با وجود نظارت استصوابی و تفسیرهایی که از قانون می شود می توان گفت تا به الان بحث جمهوریت نظام تا حدودی زیر سؤال رفته هست. همین مسئله از بخش هایی است که می تواند مورد مطالبه واقعی مردم باشد و با تجدید نظر در نظارت استصوابی، گزینش مردم را از دو مرحله ای بودن خارج کرد. در واقع مردم گزینش می کنند قبل از اینکه شورای نگهبان گزینش مردم را محدود کند. من فکر می کنم یکی از گام های اساسی این است که این مسئله در قالب رفراندوم قرار بگیرد.

مدیرعامل بنیاد باران راجع به مخالفان برگزاری رفراندوم تأکید کرد: احتمالاً منافع بعضی در میان هست؛ آن هایی که نمی خواهند پاسخگوی مردم باشند زیاد معترض این مسئله و برگزاری رفراندوم هستند.

مدیرعامل بنیاد باران با بیان اینکه گفته رئیس‌جمهوری جهت برگزاری رفراندوم برآیند خواست مردم است تأکید کرد: آنها که نمی‌خواهند پاسخگوی مردم باشند معترض برگزاری رف

جواد امام راجع به خواست مردم جهت برگزاری رفراندوم تصریح کرد: یکی از بحث های جدی این است که در جامعه صداهای مختلفی شنیده می شود، ولی این صداها تبدیل به صدای واحدی نشده و ما شرایطی را فراهم نکردیم که نظرات و صداهای مردم شنیده شود. بعضاً با اعتراضات حرف هایی گفته می شود ولی پراکندگی ها باعث شده است که مباحث نامشخص شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: در این شرایط یکی از بحث هایی جدی این است که مردم بتوانند نماینده واقعی خود را گزینش کنند تا ساختارهایی که در قانون اساسی آینده نگری شده است به طور کامل اجرا شود و در کنار آن به فصل سوم قانون اساسی پرداخته شود. اینها بحث هایی است که مورد اعتراض هست. ما نظارت استصوابی نداشتیم و در واقع یکسری عوض کردن رویه انجام شده است هست. بر این اساس، یکسری رویه ها که در قانون تکلیفشان مشخص است عوض کردن کرده هست. از جمله این رویه ها جایگاه خبرگان است که در قانون مشخص شده است هست، ولی همه این ها در طول این سال ها عوض کردن کرده و همه آن تحت نظر شورای نگهبان قرار گرفته هست. اینها باید به جایگاه واقعی خودش برگردد و تفاسیری که با روح قانون اساسی مغایرت داشته باید از بین بردن شود. عوض کردن این روندها می تواند نظام را تقویت کند.

امام تأکید کرد: بعضی صداهایی که به عنوان معترض وجود دارند باید زیاد و بهتر شنیده شود که از جمله بااهمیت ترین آن ها انتقاد نسبت به اصلاح قانون انتخابات هست. این کار میسر نیست مگر اینکه اوضاع نظارت استصوابی تکلیفش مشخص شود.

آنها که نمی‌خواهند پاسخگوی مردم باشند معترض برگزاری رفراندوم هستند / جواد امام

این فعال سیاسی اصلاح طلب راجع به بااهمیت ترین مانع برگزاری رفراندوم توضیح داد: به نظر من باز هم شورای نگهبان بااهمیت ترین مانع هست. به هرحال اگر قرار باشد رفراندومی برگزار شود با توجه به قوانین، مجلس باید پیش قدم شود و پیشنهاد بدهد و بعد باید این پیشنهاد به تأیید شورای نگهبان برسد.

واژه های کلیدی: سیاسی | قانون | قانونی | نگهبان | برگزاری | اصلاح طلب | قانون اساسی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار